EN FINURLIG RUBRIK

ser att nästan häften av mina dagliga stalkers kikat in innan jag ens druckit upp morgonens första kaffe. Jag tog mig hit mest för att "rubba in era faces" att jag är sjukt ledig idag. Och så vill jag även nämna att jag så gärna vill tatuera mig så jag håller på att spricka ! Det snyggaste är ju sleeves eller tatueringar i nacken. Men jag vill gärna ha något som betyder något- ett klyschigt citat i nacken duger alltså inte. Varför måste jag bli så förbannat petig för?! Funderar på att ta fram all sarkasm jag har i kroppen och gadda in "nothing is permanent", för eh.. jo en tatuering är ju hrm.. ganska eh , permanent.. Ja ni vet. Men grejen är att idioter som inte känner mig kan få för sig att de kan dumförklara mig och det nöjet vill ja inte ge dem.
Aja moving on. Eftersom att  ja inte orkar fota min frulle (ok nu ljuger jag lite, fotade min i morse o kommer troligtvis lägga upp bild påt med) och inte orkar ta egopix när ja spänner mig på gymmet så kan jag väl ändå berätta att jag har asont i arslet, typ träningsvärk tror jag att det kallas.
 
Sååå, nu tror jag att jag klarat av ett mainstream blogginlägg med en nypa av Johanna- lite träning, lite tankar, lite förolämpningar av mina läsare och lite kritik mot samhället. Precis som det ska vare. Här kommer lite bilder med för att fullända allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0