I warned you about this..

Gårdagen spenderades med Evelina som nyss blivit med körkort. Självklart firades det med en roadtrip med godis och sång till otroligt hög musik. Efteråt så blev det en jävla massa cheeseballs och chill @ her place. Idag har jag jobbat och varit ute och rastat grannen. Har köpt mig en ny bok som jag ska inviga nu i kvällssolen på altanen med en kopp kaffe. 
eduktiga evalina! 
fin utsikt från ett av de många stopp på vägen till ingenstans
min nya bok som ska invigas idag
 
Timbuktu – Det löser sej (har fortfarande enorm ångest för att jag valde att dansa med ziperallgrabbarna o carro istället för att gå på timbuktus performance på siesta...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0