revenge loves company, three makes it a crowd.

Har inte haft någon tid över till datorn så här kommer lite uppdatering om vad jag styrt med. Igår firades lill-lördag med dunder och brak. Inte bara fick jag dricka gott, sjunga och ha riktigt roligt utan jag fick även underhålla ett par nyktra amigos som bara njuter av att dra upp det lite då & då.
Denna dag har varit h.e.m.s.k! Sovmorgon i all ära men att sluta kvart i 5 underlättar inte precis baksmällan. Men jag klarade mig igenom dagen med nöd och näppe för att sedan chilla med Evelina på stan och sedan kolla på basket! Nu sitter jag med You me at six på så hög volym datorn tillåter och mår allmänt prima !
Nu ska ja sysselsätta mig med något. Adios!
bra skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0