detta är inte på någon slags begäran alls...

Under absolut inget tvång alls så slänger jag iväg en bild på min nya fruga och offentliggör vår purfärska förlovning(eller giftermål?) Min kära Carfield, jag lovar här och nu att vara dig otrogen men att finnas för dig i nöd och lust. Hoppas dock innerligt att vi båda tar ut dessa begär på andra håll. In sickness & in health and so on.. You know the story. Men jajamen här har ni min vackra fruga och ett äktenskap som kan vara det friaste och bästa äktenskap som någonsin kommer hända mig. Jag älskar dig min fruuuuu!

Kommentarer
Postat av: karinbilfeldt

hahahahha naaaaaaaw min älskade fru! vi kommer bli så lyckliga tillsammans :D vart åker vi på smekmånad då? älskar dig min fru!

2012-04-11 @ 00:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0