"fan vad jag längtat till söndag!!" - said no one ever.

 
Nu äre kaoz. Så mycket att göra på så lite tid, projekt, prov, annat skit. Ah ni vet hur det är. Men just nu tar jag det chill med en kopp kaffe och Dylan i högtalarna. Tänkte bege mig till sörpa snart och köra lite plugg då. På något sätt är det mycket mer lockande att plugga när man egentligen vill sova. Sömn, hah . det kan jag glömma denna vecka kan jag lova ! Men snart äre dags för bal o grejer, 2 veckor kvar barre ! 
Japp nu vet ni vad jag styr med (o runket har lite att läsa eftersom att det tydligen är mer intressant att läsa min blogg istället för att hänga med mig, hoe.)
Bob Dylan – Visions Of Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0