mentalt våldtagen

idag har varit en bra dag. 
Eves och min "glada vecka" (vilket helt enkelt innebär att vi ska vara glada i en hel vecka = ansträngande) går la sådär men förutsättningarna har inte varit de bästa.
Sitter för tillfället och stör mig något enormt på de som känner behov av att länka sin blogg ca 5 gånger om dagen på facebook. Vill ingen läsa din blogg om du slutar länka så kanske du borde tänka efter lite. Själv så har jag lyckats behålla ett förvånandsvärt stort antal läsare trots den kassa uppdateringen och brist på intressant info. Har även fått lite förslag om att om jag  bloggar lite oftare om mina kåmpisar så kanske de hänger med mig oftare.. Får se om det blir en deal. 
 
Aja ni är ju egentligen här för att höra min dag, mitt liv och mina sorger. Kan väl börja med att jag slutade halv 10 idah (precis som alla andra untzdagar) och har precis knäppt dagens första. Bästa kunkan kirrar ferre vet ni ! 
GE MIG SOMMAR OCH IDROTTSVECKAN. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0