i ett samhälle där en fri åsikt är så pass sällsynt att den nästan blir bannlyst när den framförs

Är på riktigt kasst humör. Är så sjukt förbannad på att få skit för att man går sin egen väg istället för att smälta in och fjäskain sig hos alla. Vad hände med att man umgicks med de man tyckte om att umgås med och inte med dem man känner att man behöver imponera ? När glömde jag bort att ens riktiga vänner bara visar sig i motgångar? Att det egentligen inte spelar någon roll hur bra det känns när det går bra, finns de inte där i det svåra så är de inga riktiga vänner. Ae året började kasst, förra veckan var humöret på topp men nu sjönk det igen. Så inatt blir det kaffe, the offspring, arga citat på weheartit och 50 shades of grey. Det är bara så jag är, och ska jag vara helt ärlig så ger jag blanka fan i vad ni tycker om det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0