last night I told ya I need ya, that's the last time I drank tequila...

Lite bilder från mitt alla hjärtans dag firande.. Planen var middag med lite fina singelvänner och lite fylletårar av ensamhet. Kvällen resulterade gratis shots, en sväng till k7 där det blev skapligt spår.. Jag kan väl säga att man glömde både civilstatus och vilken dag det var.. Sjukt kul kväll måste jag erkänna ! Igår fick jag hem lite signerat från Betnér personligen (tacka vetja farsans kontaker) och bjöd in Bellz o Johanna för lite myskväll.. Slockna skapligt tidigt men fick likt förbannat ta mig upp o agera lite taxi ! 
Nu ska jag snart fixa mig och åka in till jobbet för att chilla lite med Natta och ladda upp inför ett glidarpass på wörket. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0