Sunday

Idag är det 17 dagar kvar tills jag och Lovsan tar vårt pick & pack och drar mot skånetrakterna. Siestafestivalen med artister som Winnerbäck, Maskinen, Kapten röd, Den svenska björnstammen , Rebecca & Fiona och  vårt kära eldkvarn + ett saknat gäng skåningar väntar oss där! Idag är även den dag jag lyckats hålla mig utan godis i 3 veckor, + att träningen satt igång och kolhydrater skärts ner.
Har en jävla massa slit innan det är siestadags men jag är så sjuukt taggad!
Har haft en onykter och döhärlig helg, idag mår jag som jag förtjänar och jag känner att jag börjar bli för gammal för detta! HAH, eller? 81 dagar tills jag får gå på krogen och köpa cigg lagligt.
Nu ska jag fixa lite om snart så beger jag mig ut på vägarna bakom ratten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0