I know we'd do it again

Helgen är för långt bort, två prov och en rapport bort! Jag som redan nu vill leva lite farligt får vänta ett bra tag till. Ja, helgen har mycket som lockar och den kan inte komma fort nog! Imorgon väntar matteprov *suck* men just nu verkar integralerna samarbeta med moi så det ska nog gå att bli godkänd på, senare så ska jag ner till framtida arbetsplatsen och snacka lite med bossen var det tänkt. Så ja, det sker lite roliga saker redan nu i veckan, är lite sugen på att fira lill-lördag igen.. Får se om jag inte orkar vänta till helgen utan busar till det lite redan på onsdag.. Ae gud, borde ta mig ut nu.. jag har aldeles för mycket energi och glädje i mig för att kunna sitta och koncentrera mig på matteboken.. Aja vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0