angående dagens föreläsning

Idag så fick jag äran att höra Julia Mjörnstedt föreläsa på vår skola. Hon talade om allt från hur hennes liv som cancersjuk varit till hur hon har lärt sig att följa sitt hjärta. Jag satt med gåshud i princip hela föreläsningen och inte nog med att det hon sa var rörande, hon öppnade även upp ögonen för många när det gäller att följa sitt hjärta och liknande. Det är omöjligt att sätta ord på hur man kände sig under föreläsningen så jag tänkter inte ens försöka. Det som förvånade mig mest var den glädje hon lyckades få in i ett sådant tungt ämne, det var tydligt att hon ville inspirera och inget annat. Just nu känner jag att jag skulle kunnat lyssna på henne i flera timmar till och får jag chansen att höra henne igen så kommer jag ta den !
Julias blogg
Julias twitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0