won't stop 'til it's over

Ganska chill skoldag idag, slutade runt tolv men hann under den korta tiden i skolan inse hur mycket jag saknar den tiden då matematik betydde siffor och inte en massa bokstäver. Jag fällde en tår under lektionen och spenderade resterande tid med att försöka minnas 9ans "otrolgt jobbiga" matematik där man skulle räkna ut kilopris, rabatt och sådant som då verkade så jobbigt. Svenskalektionen var lika onödig som alltid så tacka vetja 9gags iphoneapp.
Efter skolan begav jag mig till stan för att träffa Mimmi en liten stund. Och fick sedan den briljanta idén att promenera hem i regnet. Kände ingen ångest alls över det- jag hade ju Håkan i lurarna. Den stunden av oövervinnerlighet krossades dock så fort min kära bussjävel körde om mig.. Menmen, för underhållnings skull så langar jag en före och efterbild. Just for you guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0