they are the best

jag har sagt ett och annat om det kvinnliga könet, vi är fucked up, maipulativa och lite smått störda.. Sen så förvärras allt en vecka i månaden också.
Men grejen är ju att mina female amigos kan ju vara det bästa jag har, det krävs inte mycket för att de ska förstå "what's going  on" och man blir överöst med exakt det man vill höra. Väldigt underbart, väldigt bra. Ni är bra!! Och sen att de står ut med mina lite surare veckor på året gör ju att de förtjänar alla pris i världen som finns. Å andra sidan finns ju jag alltid där och bjuder på cigg så det jämnar ut sig! 

Kommentarer
Postat av: lojsanuknow

åhh vilken himla fin bild ;)

tur att vi satkärringar har varandra. och jag skämtar inte! du äger stenhårt min kära! kyss och smek du är så jävla het <3

2012-03-18 @ 12:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0