sa du fredag?

Lämnade tillbaka gisslan (jespers gameboy) och fick den utlovade lösesumman, ett paket kakor! Fårvånad men glad blev jag. Sen så åkte jag hem och satte igång att koka ihop någon av de mest komplicerade recept jag kan, jag skulle ju bjuda klassen på fika så dags att visa framfötterna! Det blev chokladbollar alltså, det svåraste jag kan åstadkomma i köket i princip..
Kom under dagens sista lektion underfund med att matte d kan vara det ultimata ämnet att avsluta en skolvecka med, kunde inte njutit mer av helg när jag äntligen fick sluta!
Men moving on, idag äre fredag och jag ska träffa Ronja, men det slutar inte där ! Kvällen lägger vi nu i ödets händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0