om jag beter mig som ett svin är det megalomanin som flyttat in och fått ett eget rum

igår var det internationella kvinnodagen, vilket jag tycker är mer diskriminerande än något annat. Tycker att allt som görs för att "lyfta starka kvinnor" är bara töntigt, som den där deoreklamen där de säger "kvinnor är starka blablabla".. Bara det faktum att man känner att man behöver tala om för någon att den är stark visar raka motsatsen. Så jag hamnade i ett antal heta diskussioner angående jämnställdhet och liknande, specifikt med bittra feminister som kommer med sin påhittade statistik och manshat. På kvällen tog jag en fika med Natta och vi kunde inte få bukt på hur ett heterosexuellt förhållande med en feminist skulle gå till, vi chansade dock på något slagt dominansförhållande.. 
Aja moving on, ska snart ner till stan med Evicii och ikväll blire Mellohäng med Elgis. Bjussar på lite pix as well! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0