typ snart februari ju

 
K7+hugo igår med legenden elgstrand. Hade en jävligt härlig kväll ! 
Idag var jag allt annat än männniska- ledig, men inte riktigt mänsklig. 
En shoppingrunda och lunch på paus senare med Nathalie och Melindus 
så blev jag något mer mänsklig iallafall.
Ikväll vankas boxpass med Johanna och sen bio med Runkiii..
Vill hissa min underbara träningsvärk från skivstångspasset och 
att köket fyllts med härliga ingredienser till smoothies. 
Har ju hört att det är det folk vill läsa om; frukostar. smoothies, fitspo
och "kolla hej, ja tränar, ja äger"
Så för en gångs skull kanske jag ger er vad ni vill ha. 
Tro inte att det blir någon vana bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0