det är en order!

Ni behöver inte ens lyfta era blekfeta arslen för att göra detta. Gå bara in på sf.se boka första bästa biljett till "ego" och se den. Ni har inget val.
Som mina vänner vet så är jag allt annat än den som gillar romantiskt/töntigt/klyschigt/filmromantik, men den här töntiga romantikfilmen blev jag helt förbannat förälskad i. Så säger jag att en sådan film är värd att se, då ska ni fanimej lita på mina ord.

Kan ju också bero på att ja hängde med min snart gifta vän, så hennes kärlek i överflöd kanske smittade en aning. Hur som haver så är jag nu kär. Vet inte i vad/vem/hur men det löser sig väl.. Alla hjärtans om två veckor för bövelen. Dags att hitta min prins kanske? Äh har redan planer med ett gäng andra bittra singlar och alkohol i överflöd. Det duger gott det med. 
Nu ska jag inte sova. Vetifan vad jag gör, kanske hänger här lite senare och håller er uppdaterade. Kanske kommer det en prins på en enhörning och kastar ben&jerrys half baked mot mitt fönster. Natten är ung mina vänner och allt kan hända .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0