jag var bara tvungen

förra inlägget var 3 sek ifrån ett fiasko.. bara så ni vet ! 
Igår spenderade jag kvällen med lite härliga wörkies, roadtrip till *hemligt ställe* o tillbaka.. Känner att om jag berättar vart vi åkte så förstörs min image helt.. (det är näästan värre än puls på fredagar om ja säger så..)
Tog en cigg med runki o le pojkvän innan jag drog mig hemåt igen, galet bisarr känsla att jag inte behövde bjussa på cigg ... *host* snyltare... 
Nu har jag kollat på sagan om de två tornen hela morgonen. Ikväll blir det spår på le pulz med mina chicas (o några chicos om ja inte minns fel.. ) Ska bli kul men känns som att nu är det dags att börja ta leg på okända grabbar då otroligt mycket lammkött tagit sig ut redan.. #vågavägralammkött
Nae men jag är på ett sånt jävla bra humör och jag vet inte varför. Är för tillfället ensam hemma så ska ta tillvara på den studen jag har kvar; alltså dansa i sängen och skrika till studentsånger med mössan på huvudet ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0