Tjäääna peeps

Ja, vad  ska man säga. Hade  en härlig  helg med utgång förra veckan. Bjussar på lite instapics och tänkte skriva lite blaha bara. Är liiite sur för att baldejten förbjöd mig från att ha en döfin, gul, balklänning. "Jag tänker inte gå ut med en jävla banan" var hans ord för att vara exakt, annars så funkar allt bra där. Vi har planerat på att köra all-in och fullast vinner. 
Sen så är nyåret planerat också, donkenwöörk 23-04 var det planerat. Kändes lite jobbigt först men nu ser jag faktiskt fram emot att fira in det nya året med sköna workmates. Känns lite trist att bryta en två-årig tradition med 12-slaget kyssen dock, lite komiskt att man prickade in samma person 2 nyår i rad haha ! 
Men det blir iallafall ett mini-nyår med mina favorittjejer någon gång i mellandagarna vilket jag ser fram emot. Brukar ju bli lite krångel med att vissa ska någonstans och andra ska till andra ställen, men nu har jag alla favvisar på en och samma ställe ! Me gusta. 
Ja det var väl allt för mig, ja, en liten vänlig påminnelse om att jorden ska gå under om exakt en månad också då ! Puss på eer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0