Will never be anything but real

Skön skoldag, slutade vid lunch och drog då ner till Paus med Evelina för den andra salladen i rad denna vecka. Det bästa med paus är ju att det ingår kaffe på maten också. Köpte mig "den lilla svarta" idag på stan med, 200 riksdaler på Cubus och den ska troligtvis användas på lördag. Nu är jag bara på jakt efter en oversize vit/beige kaval. Mummaaa. Anycow, nu har jag suttit och skrivit på  en rapport som ska vara klar på fredag, jag vill inte säga att jag är ute i sista sekunden utan säger istället att jag bara jobbar bättre under lite tidspress (höhööh). Äsch med kaffe och Bon Iver är det inte så fasligt.
Så, that's what I'm up to. Återkommer kanske senare amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0