den underbara känslan av frihet

Nu mår Johanna prima. Benen är möra efter dagens löprunda och motivationen fortsätter att stiga. Ser fram emot att dra ihop en nyttig frulleoch en kopp kaffe för att sedan hoppa på cykeln och bege mig till gymmet innan skolan imorgon! Ska bli oerhört härligt att få dra igång med det igen och jag kan inte bärga mig hihi. Känner mig konstigt  nog som ett litet barn på julafton.
Ser redan fram mot helgen as well, ett matteprov och ett np i engelska står mellan mig och helg. I helgen ska vi fira ännu en vän som fyller puls och cigg-ålder. Ingen mindre än lilla Castis blir gammal (och lite mer ogillad av oss "småttingar") Naevars det lär bli awesome. Efteråt får vi se om vi ska försöka ta oss ut eller ägga stället i ren avund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0