inte så mycket för perfektion

Har kommit fram till att jag har för mycket åsikter för min lilla blogg. Kör därför lite på randompics + "idag hade jag ost på mackan"-information (kategorin för det lite mindre intressanta i mitt liv) eftersom att det som är snäppet intressantare är mer företeelser som ger mig känslor som inte går att beskriva med ord. Det räcker inte riktigt med "fan vad kul det var", there is so much more to it. Men moving on, jag och mitt breda ordförråd och överflöd av åsikter funkar inte bakom skärmen helt enkelt. Men som ni redan vet så lever jag, jobbar och njuter av den ledighet jag har, planerar på framtida utgifter osv. Nu hoppas jag för er (och liite min) skull att weheartit och lite andra hemsidor kan leverera lite inpirerande bilder så jag har något att komma med. För om jag ska vara ärlig så är det inte många av er som vet mycket om det jag styr med! Hah den ni ! 
Maskinen – Bestman
men eftersom att jag måste leva upp till mitt namn så bjussar jag på en fin kaffebild, ett pessimistiskt men delvis sant citat plus en låt som inte ger mig huvudvärk för tillfället. Enjoy
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0