jag är inte den som gärna överdriver

Det mest roande att se vid denna tiden på året är de personer som uttrycker sig genom att säga "nyår är överskattat"- de säger det inte en gång, inte två gånger, utan alldeles för många gånger bara.Visst är det irriterande, men det är kul att genomskåda då de året innan, eller året efter,står med skumpa i handen o skriker "yoloswagloveliiife, alkoholäääger, älska nyååår" eller något liknande. Säg istället att du är nöjd med att fira nyår på ett chill sätt just iår, eller erkänn bara att du inte är bjuden på några coola fezter (untzuntz). Själv tänkte jag dra till med att nyår är jävligt kul- att umgås med sina vänner och skåla för ännu ett år som ska bli "vårt år". Förra året hade jag riktigt kul, och i år står jobb på schemat. Jag var inte överlycklig när jag först fick reda på det, men ju närmre nyår jag kommer så blir jag mer och mer taggad. Slippa allt nyårsbestyr, hänga med ett gäng sköna workmates och må betydligt mycket bättre än alla andra imorgon. 
Det enda tråkiga just nu är att alla är så upptagna med nyårsbestyr medan jag går och väntar på att klockan ska bli 23då jag börjar wörket. Finns alltså ingen jävel som har tid att underhålla  mig just nuuu, hoppas att de kommer på besök inatt istället o underhåller mig då ! 
Det var allt för mig, ni får ingen årsresumé, ingen detaljerad deep text om hur känslolivet går 
Men ett gott nytt år ska ni ha ändå ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0