taggad till tusen

dagens underbara väder har lockat ut mig på 3 långpromenader med jämna mellanrum. Fick lite ångest för att jag inte legat och pressat som Svetlana Loekring (Evelina) så jag körde en halvtimma i solaret för att komma ifatt den lilla kräftan ! Nu jobbar jag på bärtz numero dos och ska sätta igång och fixa mig! Ikväll vankas bus men jag kan inte berätta för er vad som väntar riktigt än, det tar vi imorgon tillsammans med ett gäng andra detaljer.
Såå, funderade på att inviga den barbenta säsongen idag med min vita klänning, låter dock eve få springa runt i den istället så kör jag på all black i princip, en vit, virkad väst på det med så att det blir liiite somrigt iallafall! Hoppas alla får en lika härlig valborg som jag förhoppningsvis ska få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0