tack för allt, kära du.


Tog en promenad och satte mig vid kanalen med musik i lurarna och bara mindes den underbara man som funnits i mitt liv så pass länge. Jag lider med mina nära som stod ännu mer nära honom än jag gjorde , själv är jag bara tacksam över att jag haft honom i mitt liv och är glad över att han levde ett betydelsefullt liv- en bra kärriiär, berörde många liv och fick leva med den kvinnan han älskar. Jag lever i tron att han somnade in utan någon ånger, jag hoppas innerligt att det stämmer.
Nu ska jag ta ett bad och försöka komma tillbaka till verkligheten. Får se om jag slänger in något mer inlägg senare, är lite tveksamt då tankarna är lite ockuperade och är inte så sugen på att dra iväg ett vanligt "johanna-inlägg" för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Sofia Castegren

<3

2012-04-06 @ 13:05:31
Postat av: bella

du vet vart du har mig om du vill prata. <3

2012-04-09 @ 01:32:25
URL: http://bellafrid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0