sunday

Kvällen bjöd på spontanbio med Rånks, Sofia, Karin och Lisa. Hungergames var bättre än förväntat, filmen innehöll dock för många getingar och felaktiga val för att jag ska orka pallra mig igenom den filmen igen. Det var även för lite av snyggingen ovan i filmen. Under de korta stunden den grabben var i bild så lyckades jag få världens jävla crush. Jag skojar inte, har inte känt såhär sedan Johnny Depp & Joseph Gordon Levitt.
Jomen om jag hamnar i Hollywood så har jag ju mina alternativ iallafall..höhö
Äsch dags att bli lite serious då.. eller näe lämnar er här med funderingarna om hur seriös jag är osv. Den får ni suga på ett tag, av mig får ni inga svar- ibland har jag själv svårt att avgöra hur seriös jag är..
Aja sätter punkt nu, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0