nu vet du allt om ingenting din jävla sopa

Idag har jag traskat runt i mina höga heels men mina långa amigos Ronja och Evelina, fika på espresso+en solning är sjukt gött. Under kvällen har jag även hunnit rasta grannpojken max en liten stund och nu var planen att jag skulle mysa till det med en kopp T och en film. (Förklarar min stavning av drycken T med att jag är sjukt nojig när det kommer till den "korrekta" stavningen av drycken så då väljer jag det kortaste och  bästa) Men här sitter jag med en kopp nybryggt kaffe, feelgood musik och lite sällskap via dagens teknologi. Prisa gudarna för det! Imorgon väntar sista dagen av ledighet+basket med Evaliina, gött värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0