mår man som man förtjänar är karma på min sida idag

Vilken jävla sommardag ! Började dagen med en pw runt byn där jag fick riktiga jävla sommarfeelings, sörpa på sommarn är ju näst intill oslagbart så just nu är det inte så farligt att bo ute på vischan! Nu sitter jag ute på altanen med en islatte och tackar återigen gudarna för min fars fascination vid musikanläggningar då jag spelar håkan på högsta volym och bara njuter!
Hunden är social och mysig, vädret äger, vännerna äger och humöret är på topp! Inte nog med det så blir det att hämta lite thaimat till lunch! Fortsätter dagen såhär så lär den bli galet bra ! April levererar verkligen under sin sista dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0