jag ser dem inte på min radar

Djupa tankar om konsten om att gå vidare i livet- inte för att jag själv vill, utan för att skolan kräver att jag tänker så.  Det gör ju inget i och för sig då jag bara får en ursäkt att leka djup och tänka lite på utsidan av lådan (outside the box?!) Idag har jag, trots ett pisshumör, klistrat ett leende på läpparna och gjort en massa bra saker. Arbetsintervju för att flippa burgare i sommar, handledarkurs för att göra vägarna liiiite osäkrare samt .. hrm nae det var nog det enda. Ikväll är alla mina kära vänner upptagna med sina 18-åriga/allmänt upptagna liv, så här sitter en lonely 17-åring med visioner om att bli kidnappad och ihälld kopiösa mängder kokosdrinkar men planerna lutar åt att hon får nöja sig med att skeda ikväll. Vilket inte är så pjålkigt det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0