jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv

Började dagen med muntliga NP i Svenska, fixade talet på 5 min och 5 sek vilket kändes jävligt bra. Lunchade sedan på paus med Lovs och födelsedagsbarnet Angelica. En ganska tråkig skoldag förövrigt, träffade Becks ett litet tag o snackade skit.
När jag kom hem slocknade jag direkt och vaknade upp vid halv 8, drog då ut på en pw för att vakna till lite.
Nu sitter jag här och är helt euforisk för att jag fixat lite härliga AC/DC låtar till mobilen då de jävlarna inte finns på spotify. Borde nog sätta igång att städa rummet nu med, för imorgon får jag lite finbesök då vi ska chilla på altanen min och kolla på basket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0