jag är väl bara en sådan som slänger iväg spontana uppskattningar till höger & vänster

Lovisa Ursla Tjäder. En fågels namn du äger.
Istället för att skriva en text om att du är bäst
så tänkte jag improvisera fram ett halvtaskigt rim, häst.
Ja, rimma kanske inte är min starka sida
men detta förtjänar du att genomlida.
Du är en sådan vän man vill vara elak mot för det mesta,
men det är ju dessa som sägs vara de bästa.
För mig är du faktiskt unik av din sort,
men hade jag dig i magen skulle jag nog göra abort.
Okej nog av massa trams dags för lite seriöst,
jag känner att om jag inte sätter punkt snart börjar det kännas lite kopiöst.
Men du ska veta att jag har dig nära hjärtat
trots att du är lite gay och det luktar skit när du fjärtat.
Nej, vi stryker det sista- sånt kan ju inte finaflickor göra.
Men är det något du kan så är det att förföra.
PADOMTISH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0