I survived!

Jag överlevde och försöker trösta mig själv med att mer än halva skolveckan nu passerat (för de som inte hade två studiedagar iofs, men bortser från den detaljen), jag väljer även att inte noja så mycket inför morgondagens muntliga NP i svenska och fredagens Spanska NP, läsförståelse. Grejen är ju att jag egentligen har sjukt höga krav på mig själv men efter snart ett år i ämnet så kan jag det jag kan känner jag, gör mitt bästa bara.
Jag måste erkänna att jag hade mer prestationsångest inför dagens syntest för körkortet..  Men det gick ju galant så det finns ingen poäng i att noja! Skönt att ha hela helgen planerad nu också så jag har något att se fram emot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0