I don't look back, not for anything

Helt ok chill skoldag, börjar med att överskatta min synskhet och försöka hinna med en morgonbuss som aldrig skulle gått vid just det klockslaget. Det innebar en halvtimmas sen ankomst och en seg Johanna. Efter x antal timmar med fysik som mest handlade om flytande båtar (och en johanna som bara driftade iväg till titanic. "Kommer det ett isberg så spelar det ingen roll, båten är körd") så begav jag mig i ett halvt sovande tillstånd med Evalina till Maxi där jag maxat min rekordtid att vistas i skoaffärer.
Nu sitter jag i sängen med lite härlig musik och försöker gräva fram en gnutta studiemotivation. Matteprov imorgon for god's sake! Tankarna beger sig gärna ett par timmar efter matteprovet då två av mina amigos blir 18 vilket ska (försökas för min del) firas på Hugo. Vi får la se hur det går med den saken men vi får la hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0