I don't get mad, I get even

Nu känns det bra. Har ett otroligt bra humör, planer för dagen likaväl som planer för en månad framåt, sedan så har jag ett par ess i rockärmen som jag bara väntar på att få spela ut.
Lyssnar nu på Amy Winehouse med en kopp kaffe i handen och inspireras av diverse internetsidor. Drömmer mig bort i en värld där jag kunde torka mig med pengar när jag kissat. Men jag borde å andra sidan se mig som väldigt lyckad då pengar är mitt enda "problem" för tillfället, och det är inte ens ett problem. Det är snarare mitt bortskämda jag som ställer till problem. Aja, snart ska jag bege mig utåt och motionera en aning. Senare ska jag träffa Linnea och Evelina. Ikväll blir det som jag redan nämnt T3 med ett gäng fina vänner. Kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0