hon har bytt höghusen mot champagne

Lyssnar på Håkan, gör vadslagningar och förundras över hur spegeln och kameran inte har samma syn på yours truly. Ja jag gör i princip allt förutom det jag borde göra- plugga inför np imorgon. Men grejen är att jag inte kunde varit mer taggad för det finns inte mycket som är roligare än att blanda in lite vettig fakta tillsammans med egna åsikter, och även en och en annan djup spekulation. Skriva sånt som man gärna skulle vilja lägga ut på bloggen om bara inspirationen och modet fanns där. Men icke, jag får hålla mig till 5-timmars platsskrivning i skolan där vi redan fått buntvis med inspiration och där man faktiskt måste skriva något och prestera bra.
Aja snart ska jag slita mig från dessa sysselsättningar för att skrika lite på dolphins på tv. Det enda som fattas nu är en kall och lite grönsaker & dipp. Mumma!
när kameran inte samarbetar får man dra till snyggposen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0